Míče+Core

 


Core (v překladu jádro) označuje svaly trupu v oblasti beder, pánve, břicha a kyčlí. Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Pevný střed těla, jak jistě víte, je potřebný pro zvládnutí nejen pohybů dynamických, ale i statických, při kterých se organismus nepohybuje vůči podložce. Právě k takovým cvičením patří posilování. Pevný střed těla podporuje silové schopnosti organismu. Jste tak schopni podat i v posilovně maximální výkon.

Vhodnými pomůckami jsou balanční podložky, gymnastické míče, bosu, TRX a overbally.Core trénink je vhodný pro všechny věkové kategorie i výkonnosti. Není omezen ani výškou jelikož není potřeba využívat stroje. Toto cvičení je vhodné i jako po-rehabilitační. Při správném cvičení dochází k odstraňování různých svalových disbalancí, k odstranění bolesti zad, k obnovení správného držení těla, zvýšení kondice a pohyblivosti. Jelikož se zvyšuje stabilita a schopnost provádět cviky v nestabilních polohách je toto cvičení často používané i většinou vrcholových sportovců.

Míče Kromě toho, jakmile použijete míč, budete muset zabrat dvojnásobně – protože vnese do cvičení prvek nestability, který budete muset neustále vyrovnávat. „Díky jemnému povrchu míče musí tělo neustále kompenzovat nepřetržité změny rovnováhy během cvičení, to posiluje hluboké vnitřní svalstvo.“

Chcete-li posunout hranice svých možností a dozvědět se o svém těle spoustu nových informací, vyzkoušejte tuto lekci.